ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΣΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ,
ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Αλλάζοντας Εικόνα με την ανακαίνιση Φαρμακείου, αλλάζεις Προοπτική
Η ανανέωση της εικόνας του φαρμακείου για να γίνει περισσότερο φιλική προς τον καταναλωτή, πρέπει να έχει σαν αποτέλεσμα να αποκομίζει θετικά συναισθήματα.
Τα στοιχεία που δίνουν σήμα alarm για μια έστω μικρή ανανέωση του χώρου είναι πολλά:
Από την προφανέστερη και αναπόφευκτη φθορά του καταστήματος και των επιμέρους στοιχείων που συμβάλλουν στην εικόνα και την λειτουργικότητα του.
Μέχρι την έλευση στην περιοχή ενός νέου φαρμακείου που αλλάζει τα μέχρι στιγμής δεδομένα στην τοπική και ευρύτερη αγορά.
Αν λοιπόν δεν αισθάνεστε όμορφα όταν μπαίνετε στο φαρμακείο σας, σας φαίνεται μουντό ή ξεπερασμένο, αλλά δεν έχετε τα χρήματα που χρειάζονται για μια ριζική ανακαίνιση, μην ανησυχείτε!
Ανακαινίση Φαρμακείου με εύκολες και οικονομικές λύσεις ο χώρος σας μπορεί να γίνει σαν καινούργιος!
Αναμφίβολα με την αλλαγή στην εικόνα του, ένα φαρμακείο αποκτά την δυναμική που χρειάζεται, έτσι ώστε να μπορέσει να εφαρμόσει μοντέρνες τεχνικές πωλήσεων και να προσελκύσει νέους πελάτες.
Οικονομικές Λύσεις με Θεαματικά Αποτελέσματα
Για παράδειγμα αν τα έπιπλα και γενικά ο εξοπλισμός του φαρμακείου σας είναι καλής ποιότητας, μια αλλαγή στα χρώματα των εσωτερικών τοίχων.
Ακόμα και η τοποθέτηση μιας διακοσμητικής ταπετσαρίας σε κάποια σημεία, μπορεί να ανανεώσει όλη την ατμόσφαιρα με πολύ χαμηλό κόστος.
Διακοσμητικές εφαρμογές μπορούν να εκφραστούν με ποικίλους τρόπους ώστε να επιτύχουμε την συνολική αλλαγή της εικόνας αλλά και της νέας ταυτότητας του καταστήματος.
Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι θεαματικό και να δώσει καινούργια πνοή στο φαρμακείο σας!
Η τεχνολογία μας δίνει απεριόριστες δυνατότητες με ψηφιακές εκτυπώσεις και όχι μόνο, πολύ γρήγορα και οικονομικά να δημιουργήσουμε ζώνες για την καλύτερη σήμανση των προϊόντων, οι οποίες τοποθετούνται εύκολα ακόμα και στα υφιστάμενα έπιπλα ή σε οποιοδήποτε άλλο τμήμα του φαρμακείου.
Δημιουργώντας ζώνες με σημάνσεις, βοηθάτε τον πελάτη να αντιλαμβάνεται τα προϊόντα που ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες ανάγκες φροντίδας ομορφιάς ή υγείας του και να τα προσεγγίζει ευκολότερα.
Οι σημάνσεις που μπορούν να ποικίλουν σε σχεδιασμό!
Οι σημάνσεις που μπορούν να ποικίλουν σε σχεδιασμό, ενοποιούν τον χώρο και συμμετέχουν στην δημιουργία μιας ξεχωριστής ταυτότητας σε κάθε φαρμακείο.
Σε περιπτώσεις που τα υφιστάμενα έπιπλα είναι το πρόβλημα και οι ψηφιακές εκτυπώσεις με σημάνσεις δεν είναι επαρκείς, τότε πρέπει να επενδύσει κανείς σε ένα νέο εξοπλισμό.
Αν διερωτάστε αν αυτό είναι στα πλαίσια μιας μικρής ανανέωσης ή πρόκειται για μια αναδιάταξη, η απάντηση βρίσκεται στον προϋπολογισμό που διαθέτει κανείς.
Νέα οπτική ταυτότητα με χαμηλό κόστος!
Είναι πάντως δυνατόν να επιτύχουμε μια νέα οπτική ταυτότητα με χαμηλό κόστος, με την μερική ανακαίνιση του εξοπλισμού (πάγκοι εξυπηρέτησης, γόνδολες προβολής, συρταριέρα φαρμάκων), χωρίς να επέμβει κανείς στα δάπεδα, τις οροφές
Ανακαινίση Φαρμακείου – Φωτισμός
Από τα κυρίαρχα εργαλεία και ο φωτισμός, ο οποίος πολλές φορές είναι περισσότερο αποτελεσματικός στην προσέγγιση του πελάτη στα προϊόντα και από μια ριζική αλλαγή του φαρμακείου.
Αν και οι εργασίες στον φωτισμό παραμένουν δύσκολες, κι αυτό γιατί είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την κατάσταση της οροφής, εντούτοις με έξυπνους τρόπους μπορούμε να αναδείξουμε με χαμηλό κόστος, επιτυγχάνοντας έτσι το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Βελτιώνοντας τον φωτισμό αναδεικνύονται τα προϊόντα, βελτιώνεται η ψυχολογία του πελάτη, με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο χρόνος παραμονής του στο φαρμακείο.
Μια μικρή λεπτομέρεια μπορεί να κάνει την διαφορά και μια μικρή αλλαγή φέρνει μια μεγάλη.
Ανακαινίση Φαρμακείου και στην Πρόσοψη
Η πρόσοψη του φαρμακείου, είναι εξίσου σημαντική γιατί δημιουργεί την πρώτη αίσθηση.
Μια εντυπωσιακή πρόσοψη είναι το κίνητρο για να μπούμε ή όχι σ’ ένα κατάστημα.
Αναμφίβολα πρέπει να είναι ελκυστική χωρίς αυτό να σημαίνει πολύ ακριβή σε κόστος.
Στην πρόσοψη πολύ περισσότερο απ όλα τα υπόλοιπα τμήματα, μια έξυπνα σχεδιασμένη λύση στην δεδομένη κατάσταση κάθε φαρμακείου, δίνει εντυπωσιακό αποτέλεσμα σε πολύ χαμηλό κόστος.
Με ένα συνδυασμό των παραπάνω θα μπορούσαμε ακόμα!
Πρόκειται για την επιλογή των υλικών η οποία μπορεί να μειώσει το κόστος θεαματικά.
Πλέον υπάρχει πληθώρα οικονομικών υλικών που τίποτα δεν έχουν να ζηλέψουν και μπορούν να δημιουργήσουν ένα εξαιρετικό αισθητικά αποτέλεσμα.
Η Έννοια του «lifting» σ ένα Φαρμακείο
Οι οικονομικές δυσκολίες είναι καθοριστικοί παράγοντες στο να δημιουργηθεί ένας νέος τρόπος προσέγγισης για την ανανέωση του φαρμακείου, οικονομικότερος μα συνάμα περισσότερο εφευρετικός.
Ένα «lifting στο χώρο όμως είναι μια διαδικασία το ίδιο πολύπλοκη αν όχι περισσότερο απ ότι μια συνολική αναδιάταξη.
Αυτό γιατί εξαρτάται απόλυτα από την υπάρχουσα κατάσταση του φαρμακείου και συνεπώς απαιτεί περισσότερη δημιουργικότητα και φαντασία.
Κύριος μοχλός για μια επιτυχημένη τέτοια διαδικασία πρέπει να είναι η εφευρετικότητα!
Κύριος μοχλός για μια επιτυχημένη τέτοια διαδικασία πρέπει να είναι η εφευρετικότητα στην μελέτη, έτσι ώστε να μπορέσει να συνεργαστεί, να ενσωματωθεί αλλά και να ενσωματώσει την ήδη υπάρχουσα κατάσταση, αποφεύγοντας «σκληρές» και πολυέξοδες εργασίες.
Η μελέτη λοιπόν για ένα «lifting», ή αλλιώς μια «εφευρετική» ανανέωση, στην υπάρχουσα κατάσταση ενός φαρμακείου, αποτελεί μια διαφορετική διεργασία απ’ αυτή της μελέτης μιας εξ’ ολοκλήρου ανακαίνισης, σχεδόν πιο πολύπλοκη.
Απαιτεί πολύ δουλειά , νέες ιδέες, πρωτότυπες λύσεις και φαντασία, έτσι ώστε ακόμα κι αυτές οι όποιες μικρές αλλαγές να παίξουν καθοριστικό ρόλο.
Τα παραδείγματα είναι ατελείωτα.
Το κλειδί για μια οικονομική ανακαίνιση φαρμακείου δεν είναι άλλο απ’ την σωστή μελέτη του χώρου με προτάσεις χαμηλού προϋπολογισμού που όμως δεν στερούνται αισθητικής.
Μόνο η μελέτη από έναν ικανό designer κάνει μία ανακαίνιση να είναι οικονομική ανακαίνιση με εμφανές αισθητικό αποτέλεσμα!
Λόγοι για να αποφασίσετε μία ανακαινίση στο φαρμακείο σας
Πως με την ανακαίνιση θα αυξήσουμε τις πωλήσεις μας;
Συχνές ερωτήσεις, που συνήθως καταλήγουν στην απόφαση μίας ανακαίνισης.
Σε όλες τις περιπτώσεις, στόχος είναι:
- Να αυξήσουμε το χώρο των πωλήσεων,
- Να κερδίσουμε μέτρα στα ράφια και
- Να διευκολύνουμε και να βελτιώσουμε την προσέγγιση του πελάτη προς τα εκτιθέμενα προϊόντα.
Με άλλα απλά λόγια, να μεγιστοποιήσουμε το χώρο πωλήσεων!
Αναμφισβήτητα, η ανακαίνιση του φαρμακείου αυξάνει πάντα τον τζίρο…
Αλλά η εμπορικά μελετημένη ανακαίνιση και όχι μόνο η «όμορφη», είναι αυτή που φέρνει την αύξηση των πωλήσεων και την γρήγορη απόσβεση της επένδυσής σας.
Μελετήστε όμως τους “πραγματικούς λόγους”, που το Φαρμακείο σας θα χρειαστεί την ανακαίνιση:
- Τζίρος σταθερός ή με πτωτική τάση.
- Έναρξη λειτουργίας ενός νέου σύγχρονου φαρμακείου στην περιοχή σας.
- Πελάτες που δε βρίσκουν μεγάλη ποικιλία παραφαρμακευτικών προϊόντων.
- Πολύ περιορισμένος χώρος πωλήσεων.
- Σχετική φθορά των επίπλων.
- Και τελικά η μεγάλη και βασική ψυχολογική ανάγκη για αλλαγή!
Όταν θέλετε να κάνετε μια νέα κίνηση, πολλές φορές δε χρειάζεται να «ξηλώσετε» όλο το φαρμακείο!